TODAYIAMWEARINGBLACK.


och lite brunt.. XD

Jahaop! blev en "dagens outfit"-bild idag. Dagen har varit tråkig som vädret.. engelska & matte, onödig engelska tycker jag. Lär mig direkt inget nytt.. matten: hemsk för vi håller på med ekvationer. Lärde mig lite mer idag men fortfarande svårt! varför ska matte vara så viktigt? kommer ju ändå aldrig till användning i jobben som finns. Datorer sköter ju allt typ, datorer är nog fan den bästa uppfinningen som finns! om man tänker efter hur mycket man kan göra med en dator. ;-)

Måste sätta igång med studiefrågorna i mediekunskapen. VILL INTE!!!!
men ja, lika bra att bara göra dem.. fast jag är as-hungrig. Måste äta :-)

A LOT OF PEACE ♥
JJ
Jessica:

waaaa vad lång du såg ut på den bilden! XD

2009-11-20 @ 11:35:18
JJ:

SV: jasså (tack) hahaha, jag önska jag va det men det är jag inte XD

2009-11-20 @ 20:42:46
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback