T.

Asså jag börjar bli dålig på att skriva rubriker men jaja skit i det. Idag när jag och Issa stog och vänta på bussen så fick vi reda på att det hade skett ett mord på Stora torg. Blev lite chockad.. nu har det skett ett här i Skummeslöv och i Halmstad, dessutom samma sorts mord. OK nu lämnar jag det. HELG imorgon efter 15.30 typ.. vi slutar egentligen 16 men läraren är så snäll och normal som också vill sluta tidigare på en fredag. Det skulle ju aldrig kunna ske på en engelskalektion. Just det, sen skulle jag också säga att det inte finns något som heter normal! hahaaa...

Planer för helgen: Sophia kommer, sen måste jag tyvärr göra matte, svenska och cpstördjävelfilmanalys i medieproduktionen. Innan jag går och nannar ska jag plugga lite på glosorna i sängen, sen lyssna på lite radio.. hahahha! börjar bli tantvarning på mig.



PEACE AND LOVE AND HUGS.
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback