SNART SOVA.

Snart ska jag gå och lägga mig.. USCH säger jag för imorgon. Då är det debatt OCH matteprov. Känns inte så himla kul faktiskt. Dessutom fanns det ju typ ingenting att hitta om fildelning på socialdemokraternas hemsida. Jag får säga det jag kunde hitta, sen kan jag faktiskt inte göra så mycket mer, så snälla lärare ställ nu inga frågor tack!

Ska vara hos mamma tills onsdag så blir inga nya bilder eller vad man ska säga..som sagt, här finns inga bra bilder. Bara gamla och det är tråkigt att ladda upp bilder som man redan har visat tycker jag.

Imorgon ska jag ut och gå med Jaffa en lång runda oavsett väder har jag bestämt och dra ner på allt skit jag äter.

SOVGOTT/PEACE./JOSEFIN.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback