SHOPPING IN HALMSTAD.

Efter skolan mötte jag mamma vid Göte Karlsson Foto. Skulle ju lämna in kameran... - igen! D: Sorligt. Jag dör långsamt om den inte är tillbaka tills den 24 december - självaste julafton! Men det får vi ju verkligen inte hoppas att det tar så långt tid, det får det inte.

I allafall fick jag shoppat lite idag! =D äntligen hittade jag en ny skolväska - heelt perfect! (nu blir Issa också glad, hahaha) precis en sådan väska jag letat efter fick jag. Kommer att lägga ut bilder sen med digitalkameran, den suger men jaja.. får klara mig med den sålänge min bebis är borta - hahaa!

Sedan blev det en stickad/virkad tröja eller vad det nu va.. och lacktajts. Mycket najs! men inga skor, får ha mina uggs (sålänge). Skiter i om dem är fjortis, jag är iallafall inte det och ser inte ut som en. :S och allt är ju ändå "fjortis" nu. Så hajda med det, haha!

Just det! igår käka jag Sushi för första gången - äckligt.. men nu har jag smakat det i allafall och det var inget för mig. Sedan kom min bok hem med posten, nu glömde jag lägga över bilderna innan jag lämnade in kameran men jag beställde hem Sofi Fahrmans (Sofis mode) roman - Elsas mode. Jag som ens inte gillar att läsa, men den var jag tvungen att ha och har faktiskt börjat läsa den.





När Elsa Gustafsson, 21, flyttar från New York packar hon mer än bara sin nya garderob i resväskan. Hon har samlat på sig underbara minnen, hett skvaller och konsten att överleva på 10 dollar om dagen i världens dyraste stad. Tillbaka i Sverige tar det inte lång tid innan Elsa befinner sig mitt i Stockholms pulserande modekarusell. Snart består hennes vardag av bloggande på Elsas mode, festande vid Stureplan och shopping på största allvar.

Här kan du beställa boken.


Nu ska jag ta med laptopen till sängen & efter det läsa vidare i boken..

PEACE
JJ

Jessica:

åh läste en recension om den boken i nån tidigt för ett tag sen, den verkade bra... är den det?? :P

2009-11-24 @ 19:15:02
JJ:

SV: joo, har precis börjat läsa.. men den är la inte så dum haha XD

2009-11-24 @ 22:54:34
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback