IDONOTLIKETOSTUDY.

NAJ. Det är tråkigt fast det måste göras. Lyckades bli klar med min bokrecension!! *ÖVERGLAD* :D hoppas bara det inte blir Godkänt.. G är inte dåligt, fast VG är ju bättre. Fast hellre G än IG då alltså, huhu. Nu har jag matte och en cp-störd filmanalys kvar, men jag vet inte om jag kan göra filmanalysen (fan, ska ju vara inlämnad på måndag) jag har lyckats glömma den i skåpet i skolan. Typiskt mig... fast jag blir inte så ledsen för det. Nu får jag gå och göra några tal i matten :< men känner på mig att det kommer gå dåligt, för det är ekvationer.



kärlek, fred och kramar (haha!)
JJ
Ronja:

hoppas det blir ett VG =)

2009-11-14 @ 16:56:49
JJ:

SV: JA. Blir det säkert inte, hon är så hård med betyg :< men man kan ju alltid hoppas!

2009-11-14 @ 19:39:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Jessica:

tal är jobbigt och matte är en bitch!

2009-11-15 @ 14:13:43
JJ:

SV: jaaaaa, tråkigt är det. Matten har lite hård attiyd ibland ja haha! XD

2009-11-15 @ 15:12:10
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback