GODNAJT.

Nu ska jag sova. Eller iallafall gå här ifrån, ska läsa "Elsas mode" sen nanna. Blev inte riktigt klar med arbetet.. :/ men som sagt har tid på mig imorgon med. Goodie goodie! det bör jag nog hinna om det räcker med en A4-sida.

Innan jag drar, lägger jag ut lite bilder.. tagna med digitalkameran då eftersom Nikon är på lagning. :< men men, bättre än inget? :-)


Ursäkta att bilderna är dåååliga, men jao kameran är inte så bra som ni ser haha.

HAHA! ser lite skadad ut i ansiktet men jaja.. det är ju faktiskt en bild på dagens outfit. Fick ta på mina uggs idag fast jag trivs bättre i Conversen men idag blev det så.


Och till sist en äcklig bild på nya inköp. Bilden ser typ skitig ut! D:

IMORGON: FREDAG. Ska jag lämna tillbaka hörlurarna jag köpte från Clas Ohlson (In ear) sladden glappar som fan ju, det ska den inte göra efter 2-3 dagar.. so i want the money back please! bortsett från det var ju ljudet annars jävligt bra! :[

En sorglig händelse som skedde igår var att min mp3 inte startade, han är helt enkelt död. borta. tyst. Haha! den var gammal kan jag ju säga, inte för att jag gillade den.. liksom 256 mb är INTE kul. Men jag hade ju tankat den med nya låtar så det är jevvligt trist.

FRED.
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback