FREDAGEN DEN TRETTONDE.

Hänt något dåligt idag? inte för mig trooor jag, förutom att det regna lite på mig påväg till norra station.. fast det är ju bara lite vatten. Glosorna gick nog bra, inget IG iallafall (tror jag haha). Slutade 55 minuter tidigare idag. Så jävla schysst! :-D snel lärare.

Sophia kommer nog ikväll, får väl försöka hinna med läxorna lite senare imorgon än vad som var tänkt. Kan ju inte låta läxorna gå före GH-NIGHT!!! haha, jag är nördig 8)

JO. Fan nu kom jag ju på vad som failade idag, haha. Jag skulle gå upp 06:30 men självklart försover jag mig i 40 minuter!! vaknade 07:10 och jag blir upphämtad av Issa 07:25. Ni kan ju räkna ut själva hur min morgon såg ut, haha!


En bild på hur dagens outfit såg ut, baggyjeans som jag använt typ en gång och svart tröja plus sjal = bekvämt. Jag vet att bilden inte är så bra, lyckades ändå hinna fota på de små minuterna innan dem kom och hämta mig.. hahaa.



HAVE A NICE 13:TH FRIDAY
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback