PUFF GREEN DUTCH STUFF.

- Yes. Jevvla låt(ar) det. Som sätter sig så på huvudet ha ha!

Har egentligen matte att göra, men den får jag ta senare.. kanske blir en sen kväll får se. Håller på med ett arbete i mediekunskapen som är cp. Inte kul. Fast matten borde göras före, för den ska in imorgon.. arbetet ska in på fredag och då har man 3 timmar på sig att göra klart det också. Men Nu är det så att jag vill sitta vid en dator och inte ett skrivbord. Huhu!


JUST NU: sitter jag och äter cornflakes med jordgubbsfil i sängen och babycat ligger brevid mig på sin kudde (asså inte fil I sängen utan jag sitter I sängen, ha-ha) - det är så jeddra gott nu på kvällen och bebiskatt brevid, DET är trevligt plus camen igång med SS! haha. Nu slutar jag detta inlägg.


Keep your temperament on top.

Peace from me.☮
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback