AMATEUR.

Klockan är 19.39 och jag sitter now här och bloggar lite, hemma hos mamma.
Helt ok dag, förutom att jag och Issa lyckades missa bussen. (från hstd då, stadsbuss)

Hade svenska -> multimedia -> engelska. Engelskan var tråkigast, multimedian: roligast. Huhu, fick leka lite i  Photoshop. Gjorde om lite bilder OBS! det är inga speciellt bra bilder för än sålänge är jag en redig amatör i Photoshop.. haha!


Jag lyser i mörker...

Hah! skulle bara testa göra en "logo" eller vad man ska säga. Så att ingen kan sno mina bilder och ja.... ni fattar. XD

HELGEN: GH!!! + kanske nåt plugg...............
LÄXOR: Test på något (MDK) - fredag Filmanalys (medieproduktion) - måndag Bokrecension (SV) - tisdag


HEARTS/
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback