4 WORDS.

Ännu en dag i skolan. Ska snart ha multimedia och sen engelska.. HATAR engelska! så jeevla tråkigt. Jaja, sen slutar vi.. fast det är ju inte förrens 16.00! D: tog med min bok idag, så jag slapp sitta och vänta utan att ha något att göra på Mc donald's, eftersom Issa sover hos sin mormor&morfar. Inte riktigt min stil att sitta och läsa på bussen och MC, dessutom lyckas få MVG på bokrecensionen. lite skadat.. :O men boken är ju rätt najs och svenskan vet jag inte hur det gick till. XD

Just nu: sitter jag och lyssnar på min ipod på bloggen. 4 WORDS - BFMV finns där, dagens "glada gubbe" får den låten bli. Haha! dagens glada gubbe. Det är min lilla sak, istället för "hissar" och dissar" kör jag på det. ;-D

Någon jävel som är lite partajsugen i helgen? kontakta då moi a la Issa. - Hahaha!



TAKECARE
JJ
Ronja:

vaa?? fick du MVG?? Fan vad bra. Grattis =)=)=)=)

2009-11-24 @ 15:49:37
Ronja:

vaa?? fick du MVG?? Fan vad bra. Grattis =)=)=)=)

2009-11-24 @ 15:49:58
Ronja:

hoppsan det blev visst två ggr. sorry haha

2009-11-24 @ 15:50:46
JJ:

SV: hahaha "vaa?" jag vet. Inte likt mig det duu XD tack för sms:et hann inte svara ju då, men svarar här :) TACK! =D

2009-11-24 @ 18:11:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

haha ingen orsak. see du kan få bra betyg om du bara vill haha =)

2009-11-24 @ 19:09:51

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback