Nu kommer bilderna .. och det är inte lite ;-)


Vi kan ju börja med en bild på mina skor, som kom i onsdags :-) sitter bra, men lyfter där bak i bland :s men dom är inte för stora.. vissa skor göra bara så haha.




Jenny hade köpt ett nytt linne från H&M, det var najs tyckte jag så jag tog det. Mohaha! haha,nope men hon lånar massor av mig och jag lånar typ inget av henne nu mera..  men detta tänker jag låna :-D Jaop då var det slut på egobilder, nu kommer bilder på annat.



Selma
A sexy model and a tree

Som ni ser Selma är fan aldrig still haha.


Selma tvättar sin tass.. och tänker bara på att den ska bli ren. Vette fan vad hon trampa i.

Men sen var det inte så gott tyckte Selma.. haha!

Jaa.. som ni ser är här inga glada miner som det brukar vara.. tant Jaffa gillar inte att bli duschad.




Yummie, visst ser frukten god ut.. haha jag har inget liv, fotar en splashad frukt med lite jord på. Jäävligt normalt.



haha, tog en bild när jag åkte bil.. men tyckte den blev lite fin på något sätt, gillar det gröna i bilden och den påminner om sommarkvällar tycker jag :-)

Denna tycker jag blev lite cool, det är taget från motorvägen haha.. om det nu var intressant att veta.


Tycker att bilderna är lite för små (inte de första då).. men det tar alldeles för långt tid att ladda upp så många bilder, kan göra det någon annan gång men nu ska jag sova. Ska till kusinerna imon ;-)

♥ Godnatt ♥




All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback