Jag gillar..

129 kr H&M98 kr H&M129 kr H&M198 kronor H&M
1. Vill ha en bikini till nu ju älskar mönstret och min andra bikini är ens inte lik så vi får se.. bara pengarna sätter gränser. Den kommer från H&M och finns i svart med. :)
129  kronor för överdelen och 98 kronor för underdelen.
2. BH, gillar färgen, 129 kronor från H&M
3. Sandaler från H&M 198 kronor finns även i brunt skitsnygga i brunt med men jag vill ha dom i svart eftersom jag har beställt ett par bruna gladiatorsandaler från H&M. Fastnade för nitarna, det är såå snyggt :) får skynda mig eller så beställer jag dom på internet, men dom kan ta slut där med inte särskilt dyra ju. Man vet ju aldrig om skorna sitter bra :O hoppas jag dom gör.. men som jag sa man får fan skynda sig om man vill ha nåt som är både billigt, snyggt och trendigt.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback