HURRA HURRA!

Eftersom vi inte riktigt vet när Pysen har sin födelsedag.. så har jag bestämt att den får vara idag, den är nån gång i maj i allafall. Pappa har skrivit upp det i nåt block men vet inte var, haha. Var i Halmstad i går.. köpte ett vanligt grått linne från H&M för bara 49 kronor. Sen var vi inne på Jysk och köpte en kudde och ett duntäcke, har ett duntäcke men det är jäkligt gammalt och det kan man inte kalla duntäcke längre.. haha, mysigt. Skulle ha ett täcke hos mamma för nu har sängen kommit.. men jag tänker ha det gamla hos mams, :) efter det var vi i en djuraffär och köpte massa goda saker till Jaffa och en leksaksmus med en färgglad halsduk. Köpte chokladlinser, eller vad det heter med kattmynta i.. så Bullen blir helt crasy.. han älskar dom och en fin burk Sheba, en liiiten portion kostar 8 spänn. Lyx för Bulle :-) 

Och just det kanske ska säga vad han fyller, ni kanske inte tycker det är så intressant.. men han betyder jäääävligt mycket för mig iallafall :)
Han fyller NIO år idag! ♥

Min fina älskling
Visst är han fin.. ♥




All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback