Finally!!

Nikon D60 plus orginal objektiv- AF-S NIKKOR 18-55mm
Nu har den landat hemma hos mig, haha :-) har längtat som in i h*lvete!
Orginalobjektiv NIKKOR 18-55 mm
Haha mina fingrar ser cp ut jag vet.
Linne 149 kr H&M
Denna bilden är tagen med NIKON D60, de andra i detta inlägget är tagna med den gamla kompaktkameran Nikon Coolpix S210.

Köpte två toppar i Halmstad när jag var och köpte kameran, skulle köpt balklänning till balen men jag testade en sen blev jag som en tjurig 5-åring. HAHA! har aldrig varit ett stort fan av klänningar, det är fint och så. Men om jag ska vara snygg i en klänning måste den verkligen vara kort, för jag själv är kort och det är snyggast. Men men, ska iväg till Väla eller Hstd med Sophia nångång, så ska vi båda testa och leta klänningar :-) det störiga är att jag hittar hur mycket fina tröjor och sånt men fan ingen klänning. Jaja, nåt måste jag väl hitta! (y)

PUSS :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback