En skruv lös?!

Vi har tydligen fått ett nytt språk: "fjortisspråket", skulle bara vilja höra hur det låter när dom pratar. Helt sjukt.. hur fan låter det om man lägger på W och H på slutet av massa ord.. helt cp, skrattar varje gång jag läser meningarna och det är seriöst också. Detta är tydligen också något väldigt populärt att måla läpparna vita, måste vara nån skruv lös?!______________________________________________________________________________________________

SJUK!



Har ingen direkt passande bild till inlägget så får bli den här, en glad mun.. men kommer bli gladare den 12 JUNI!

Varit sjuk sen i onsdags, fick åka hem från skolan. De senaste nätterna har jag vaknat 05.00 och 04.00 på morgonen för att jag inte har kunnat sova. Har fortfarande ont i halsen..  segt, men men så är det ibland höhö.. vette fan vad som hände i natt alltså :O jag vaknade av att jag var skitvarm och bara slängde av mig tröjan. Det är väääldigt sällan något sånt händer, sen när jag vakna på "riktigt" jag skulle gå upp alltså, kändes det hur jävla äckligt som helst i munnen, bara för att jag har sovit med öppen mun nu när jag är sjuk. Skitäcklig smak i munnen och helt torr. Otrevligt :[


HUGS

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback