A tuesday.

Hade ett jävla svårt nationella i kemi idag. Fiiifan! det där kan jag ju säga att det inte bör vara till för en elev som vill ha G i kemi, men jaja det var ju bara ett övningsprov i år :-D svårt tyckte jag iallafall, men jag suger ju rejält på kemi. Inte bloggat på ett tag.. vet inte varför antagligen ingen lust och inget speciellt att skriva om. MEN nu har jag en riktigt trevligt nyhet eller ja iallafall för mig. I morgon kommer min NIKON D60 vara i händerna!! IIH, fyfan vad jag har längtat. Har bestämt att det ska vara en han haha om det nu finns kön på kameror, men i min värld finns det det på alla saker .. haha. I helgen ska jag umgås med bästisen Sophia, huhu :) nu har hon fått sin PGO-moppe, så vi ska brumma i helgen. Antagligen kommer väl hennes gå snabbre än min skrutt, men min moppe är faktiskt gammal och har snart kört 200 000 KM. Min är en blå SYM, men fan vad jag hatar färgen ska nog lacka den svart sen men vill också ha klistermärken på den, vill ju att själva märket Sym ska synas :/
Men i allafall denna helgen kommer bli fetma nice, fint uttryck haha! får nog ta ledigt från skolan har ju annat och göra än läxor i morgon.. haha, nä.. jag kommer få en massa med tid till kameran :-)
Måste nanna nu.
GODNATT OCH SOV GOTT ♥♥

My lovely dog and i ♥
Me and my lovely dog ♥
Min fina katt ♥
Nu ska jag gå och lägga mig hos den här fina älsklingen ♥
Rulesbyjosse.blogg.se ♥
Och till sist en halv Josefin, haha.. en outfit den dagen det var varmt (:



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback