tisdag . .

Tisdagar är trista. men i allafall, helgen var bra.. väldigt bra :) fredagen bestog då av bio och resturang i hstd. Vilket jag skrev i förra inlägget bra film och bra mat. Nästa dag kom S till mig och sov över, då gick vi ut med jaffa en 2 timmars promenad i skogen. det var bästa vädret på länge sol och skönt väder, jag har verkligen börjat gilla skogen sen jag skaffa nasse .. haha vår hund som har tusen smeknamn .. eftersom att vi inte gillar namnet jaffa som hon döptes till , vi köpte ju inte henne som valp så jag kallar henne lite olika som nasse till exempel. i skogen brukar hon få slippa kopplet, vilket jag också gillar för hon drar annars men utan koppel är hon duktig (: för det mesta tillbringades helgen ute med vovven , igår var vi ute 1 h och 30 min först en promenad i skogen och sen vidare till stranden. lyxdag för jaffis. älskar att se jaffa när hon springer ut till vattnet, så jävla söt och glad är hon (: älskar min fina hund ♥ selma och pysen då med såklart. Skulle inte kunna tänka mig en värld utan husdjur, hemskt ju. Just det! när jag o mamma satt och väntade på maten i fredags, sa mamma att när jag börjar gymnasiet om jag nu kommer in på LBS (ljud och bildskolan) skulle jag kanske få ta ut pengar och köpa en fin BRA kamera, har ni tips på nån ni skulle rekomendera så skriv.. jag bits inte! ;) själv har jag tänkt lite på en Nikon D40, tycker dom tar riktigt fina bilder.


jaffa är stilig, har bättre bilder hemma . Men detta var den ända bilden jag
hittade på jaffa på mammas laptop. ♥ jag och jenny brukar skratta åt denna
bilden för att hon ser så vuxen ut. haha


Ha de bra .
______________________________________________________________________________________________
 josseee  

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback