Skummeslövsstrand


Jag gillar faktiskt Skummeslöv fast jag har bott här i hela mitt liv, man kan ju tröttna på det, visst huset är jag lite trött på eller i allafall mitt rum. Det är för litet, kanske inte världens roligaste ställe på vintern men på sommaren är det riktigt mysigt här i lilla Skummeslöv :) sen kommer det mycket turister, visst det kan vara negativt också men ändå. Jag ville bo i stan innan men jag vet inte riktigt om jag vill det, för jag älskar att vara ute och gå i skogen och på stranden med nasse, i stan skulle det inte vara lika mysigt. Men det skulle inte vara fel att bo i stan nån dag. Segt inlägg. Men det var det jag hade i huvudet just nu :p

Längtar väldigt mycket till sommaren.
Men det gör nog dom flesta (;

Och just det, min syrra (Jenize.blogg.se) har fixat min blogg nu.. men jag kanske skulle lära mig själv hur man gör ;) men ändå
vad tycks? :)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback