F den 6

Jao . . längesen jag skrev nu igen och ni vet varför om ni läste mitt förra inlägg, har inte fixat internet ännu. Segt som fan! men men, mucho fun i skolan idag :) R you make my day today sen när jag kom hem gick jag ut med jaffa och fotografera henne lite och lekte med henne såklart haha :) och vid sju åkte jag och mamma till halmstad och åt på resturang sen kollade vi på bio.. kommer aldrig ihåg vad filmen heter, nåt konstigt namn.. men angelina jolie var med (y) och filmen var braa och varade i 2 h och 20 min ungefär. Blev inte så mycket godis för mig eftersom maten innan var så jävla mäktig haha men det är den ju på alla resturanger nästan. Man får ju skitmycket mat.. men det var gott iallafall. I morgon kommer Sophia Welike. ♥ Nu är jag ganska trött, lite jobbigt och sitta i dom stolarna utan att gå på 2 h och 20 minuter.
Här får ni två bilder på två snygga sommar outfits från
 www.asos.com  som jag gillar .

gladiatorsandalerna är med denna sommaren med och jag vill ha ett par bruna.
magtröjan är tillbaka igen själv vet jag inte om jag skulle våga gå omkring i en, men det är snyggt till snygg mage :p

GODNATT  o nanna gott . .
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback