a little bit of våren ..

I dag kan jag äntligen känna lite vårkänsla, vet inte hur många grader det är nu. Men sist jag kolla var det 10 plus, fyfan va skönt.. så jag har bestämt mig för att ta en långrunda med nasse sen. Blir nog först skogen sen vidare till stranden. Sen kommer Fanny med :) känns som en bra lördag. Är hemma hos mamma på hennes laptop nu så blir aldrig några roliga bilder här. Har ju dom på datorn där hemma, men den har inget modem vårt bara paja sådär. Men det ska väl komma snart, mamma har fixat ett nytt, sen ska jag lägga ut bilder. På måndag bär det av till Polen, kommer hem på torsdagen 22.30 i Våxtorp. Fredagen blir en ledig dag, gott! blir lite bilder från polen så fort vårt modem är tillbaka.
Här kommer lite bilder som jag tagit från min bilddagbok, vår dator gick ju i sönder för ett ganska långt tag sen så alla bilder försvann :'(


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback