12 torsdag



Riktigt trött på skolan nu. Hatar nationella proven, och det har vi imon i engelska.. har haft i svenska och det gick väl ganska bra på det skriftliga men muntliga lite sämre. Men mitt mål är att få G tycker den värsta delen av engelskan är det muntliga. Gillar verkligen inte att prata på annat språk än svenska hahaa. Känner mig lite osäker.. men jaja får hoppas att jag klarar det. Men slipper skolan nästa vecka! då bär det av till Polen :) det ska bli kul, men har lite problem med kläder... har inga bra skor och dålig jacka om det blir kallt då asså men det tror jag det skulle nog bli ungefär samma väder som här. Usch! det som var så fint väder i fredags, 5 grader och det räckte att ta på sig en tjocktröja.. men nu ska jag behöva frysa igen. Haha nästa gång jag köper vinterjacka jag nog ha en dunjacka typ, nu har jag bara en tunn jacka. Mina fakeuggs läcker ju in skulle köpt ett par andra fakeuggs också bruna men 200 kronor dyrare och dom verkade mycket bättre. Men fanns självklart bara i storlek 41 :( jag och mamma kanske skulle iväg på lördag och se om jag hittar några bättre skor. Men det bästa hade ju varit om det inte regnar och typ 5 grader då klarar jag mig bra (; ska bli skönt med helg.

BIG HUG
josse
Cissi:

Sv: Jag använder mig av en Canon EOS 400D, dom där bilderna är tagna med objektivet sigma 30 mm F1,4 :)

2009-03-12 @ 20:45:28
URL: http://bdknapp.blogspot.com

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback