Off to Malmö!

Asså hela den här "saken" med text-stil och sånt är borta. Jag kan liksom inte lägga upp några bilder, men andra som har sin blogg genom blogg.se kan det. Varför krånglar det alltid för mig?! Men nu ska jag fixa i ordning och sen blir det tåget ner till Malmö. Har aldrig varit där, but i think i will like it ;) Lisa kommer dit klockan 12.58 troor jag, mitt tåg är framme 12.52. Sen ska hon vara här tills på måndag. ♥ Ska bli så kuul att få handla på Monki.. älskar den affären, men den finns ju inte här omkring var jag bor. Det är seegt, om affärerna är så populära borde de vill finnas på lite fler ställen, åtminstonde i Helsingborg tycker jag. Jaja nu ska jag ha en trevlig dag med Lisa :-D Seeee U. kram ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback