värsta dagen på jävligt länge.

i går var det den dagen. jag skulle hämta min kamera för att lägga in bilderna från liseberg och då när jag ska sätta mig ner på datorstolen så bara glider stoljävlen i väg och jag hamnar på spetsen på stolen och det gjorde jävligt ont, och självklart flyygeer min fina kamera i golvet :'( :'( :'(  :'( :'( och sen när jag ska ta kort så bra funkar inte slutaren! :'( den vill liksom inte gå hela vägen upp så bilden blir halv.

detta är det värsta som har hänt på jääävligt länge, min dyra, älskade kamera går i sönder och har nu åkt i väg på repetion och det kommer bli dyrt. och inte bara det dagen innan slira jag med moppen i nån jävla lera med löv och slår i tån och skrapar upp lite och fick ett fetmablåmärke, sen är det för mycket folk på liseberg och sen händer det värsta. väntar bara på vad som ska hända senare, bryter benet eller nåt. kunde inte mobilen, teven, datorn eller nåt annat pajat bara inte kameran.


så här blir kortet......... :''''''''''(

min dyraste och bästa sak jag någonsin haft går i sönder och jag har bara haft den sen maj. HELVETE! Så nu tycker jag faktiskt lite syndom om mig själv, bara slår mig och saker går i sönder. är trött på att ha OTUR nu och klanta mig, men kameran var ju fan stoljävlens fel...

inget trevligt inlägg, och ni kanske fattar varför.. :'(
hoppas det inte tar för långt tid... (N)

kram.
Ronja:

neej, fan vad synd=( jävla stoljävel=/

2009-08-01 @ 13:05:22
Ronja:

hoppas reparationen går fort.

2009-08-01 @ 13:06:54
Josefin:

ja... det hoppas jag med. :'''( så jävla tomt utan den.

2009-08-02 @ 16:14:29
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback