Style is knowing who you are, and what you want to say!

INNELISTAN!

* Jeansjackan
* Jeansvästen
* Skinnjackan
* Skinnvästen
* Kavajen/västen
* Jeansshortsen
* Oversize
* Slitet
* Blommigt
* Djurmönstrat
* Randigt
* Volanger
* Korallfärgat
* Pastellfärgat
* Mocka
* Spets
* Nitar
* Paljetter
* Gladiator
* Boots
* Converse
* Remmar
* Blixtlås & övriga detaljer
* De klassiska stora brillorna
* Pilotsolglasögon 
* Indiantema
* Den vita klänningen
("Den lilla vita")
* Den svarta klänningen ("Den lilla svarta")
* Den långa klänningen

 Finns nog mer, men inte vad jag kommer på nu haha ;)

CHECKA STILEN!


ELIN KLING ♥ 
http://stylebykling.tv4.se/ 
- Bästa modebloggaren! 

Sofi Fahrman (Sofis mode)
Sofi Fahrman i en söt spetsklänning.  -  http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots  
30 år idag, ser yngre ut tycker jag.. :)

Sofi Fahrman
Snygga kläder som alltid. Bild tagen från:  http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots

Utländska Stilikoner:

Agyness Deyn
Modellen och stilikonen Agyness Deyn har en väldigt unik stil. I bland kan det bli lite för mycket tycker jag, hon matchar helt konstigt ibland och vissa gånger ganska snyggt. Skinnjackan på bilden till exempel är ju skitsnygg!


Annorlunda men ändå ganska snyggt. Inte alla som kan få den outfiten att se snyggt ut.

Var tog stilen vägen Agyness?


Var tog stilen vägen? detta är lite för mycket, jag tycker det hade funkat bättre om klänningen hade slutat innan knäna och inga långarmar.


Detta ser knäppt ut i mina ögon haha. Ännu en konstig outfit, men hon kör sin egna stil och vissa gånger blir det för mycket, och andra riktigt niice.

RACHEL BILSON

Rachel Bilson (O.C)
Rachel Bilson, finns väl inte så mer att säga än snyggt! ;o)



Såja, nu har jag suttit här ett jävla tag med detta inlägget.. haha :) återkommer kanske ikväll. I morgon blir det att träffa Ronja.

KRAMAR ♥♥♥
Jessica:

älskar Agyness Deyn, fast som du säjer; ibland extrem, men oftast väldigt snygg stil som inte många klarar av.

2009-07-22 @ 13:50:48
jossee:

ja hon är häftig ;) jaoo.. ibland ser det lite konstigt ut haha :)

2009-07-22 @ 16:56:03
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback