Lovely days.

PS! PS! PS! PS!
Innan ni kollar, jag fattar inte varför jag inte kan ha mina bilder i den storlek jag har valt, eftersom att det delar av på höger sida som ni ser.. förstör jävligt mycket av bilderna!! >:O bara så ni fattar att det inte är jag som tar bilderna så haha..


_____________________________________________________________________________________

One weekend with S :o]

Östra Karup
Regnigt dessutom..

Hahaha vi var för pigga, så vi lekte lite i sängen haha (misstolka inte det där) Sophia har skaffat ny frissa!


Spelade sims 3, och gjorde äckliga simmar hahaa! (min snygging till vänster)


Sophias ultranya mobil!
______________________________________________________________________________________

F&J NIGHT!

Haha, tog lite eller ganska många bilder på oss.. bjuder på dessa cp kort ;o) (sry, att hela bilden inte syns)


Hahaha, mobbade bilder som fan :p

Kolla Fannys fina isblåa ögon :)


haha, jao.. då var det klart, fattar inte riktigt varför vi har solglasögon på oss? det är väl blixten som bländar, haha x)_________________________________________________________________________________________
A day in Helsingör with mamsen och syrran ;-D

Åååh! gott var det. Längesen man åt, klassikern i Helsingörs glassbar ;] (sry, att hela bilden inte syns)

Kom lite duvor till oss, så de fick lite våffla. Söta tycker jag :)

Sen blev det fler och fler så jag var tvungen att sluta.. hahahaa :-p

Lekte lite i båten påväg hem, hah :-D

Tänk om man hade en siamesisk tvilling, scaryy! :O

Mitt ute i stora havet, tänk o tappa kameran där.. tänker alltid så, hemskt. Därför håller jag alltid kameran exta hårt när jag är vid havet. Men denna bilden är tagen från ett fönster i båten haha x]


Det var allt för mig, kommer alltid nya bilder.. har redan tagit några, igår klockan 03.00 haha x)
 HUGS and HUGS
/ JJ ♥ ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback