ingen bra shoppingdag..

i går var jag och syrran ( http://jenize.blogg.se ) på väla, åkte dock alldeles för sent, var där precis till klockan 20. men det var så jävla tråkigt, jag köpte ingetting!! inte ens nåt litet smycke, men det kunde jag faktiskt gjort, hittade några. jenny däremot hittade skit mycket, men nu när jag tagit en titt i sofis mode har jag hittat massor. i går hittade jag faktiskt ett par skor på din sko men dum var jag som inte testade dem. fan! får panik, för allt tar slut fort som in i helvete (ursäkta) sen blir jag faktiskt lite less på hur alla kläder är, alla kläder sys ju efter långa modeller.
 
jag brukar hitta jättefina tröjor och särskilt skjortor och sånt men dem ska alltid vara så förbannat långa. jag menar så kort är jag inte, det är väldigt vanligt att vara i min längd (a) haha, så om det ska vara XS borde man faktiskt minska längden på kläderna också, jag hittade en skitsnygg jeansskjorta som jag ville ha men den var alldeles för lång, det ser liksom klumpigt och stort ut. fast det kanske är min kropp som är så konstig eller något haha.. skulle vara skönt och bo granne med alla affärer.

och det blir tydligen inga bilder, blogg.se laggar som vanligt :@

kramar.
josse :o)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback