LISEBERG SOMMAREN 2009!

Jag får väl lägga ut lite bilder fast jag inte har någon lust alls, men jag sa ju att jag skulle göra det så här kommer bilderna.

först tog vi tåget dit vid halv nio ungefär.


UppswingetKanonen
efter 45 minuters väntan fick vi äntligen sitta ner och äta.
Utsiktstornet
ångra att jag inte åkte upp där, så jag kunde tagit kort.

vi åkte klassikern, och sophia filmade hela åkturen. :-D
Lisebergsbanan
när vi satte oss ner på en bänk kommer där några göteborgare och börjar prata med oss. alla är inte med på bilden men roliga var dem i allafall. haha, oväntat! :p

jag fick en beundrare, haha! (han är bara femton, visst ser han äldre ut)

sophia i sina brillor ;)

blev för lite bilder, men vi ska kanske dit i augusti igen.. när allas semester har tagit slut och turisterna åkt hem. det var liksom alldeles för mycket folk. äckligt mycket.

puss o kram.
__________
Josefin ♥
jessica:

hörde att där var mkt folk och så, men ville såklart ändå dit:/ ni verkade ha trevligt! haha lol på göteborgarna:P



tråkigt med din kamera:(

2009-07-31 @ 14:58:09
Josse:

haha, ah för mycket.. men kanske ska dit precis innan skolan :o) synd att du blev sjuk just den dagen!! ja, haha störda.



jag vet, saknar den. =(

2009-07-31 @ 18:45:31
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback