JAAAAA!!

ÄNTLIGEN!  MONKI SKA ÖPPNA I HALMSTAD. Jag satt nyss och snacka med mamma om att alla dom, Topshop, Urban outfitters och Monki bara ska finnas i storstäder, men så går jag in och kollar på Monkis hemsida http://monkiworld.se och går in på "Stores" så står där "NEW STORE IN HALMSTAD" jag blev ju överlycklig, nu kan jag ju köpa kläder där mycket oftare. Plus att jag kommer gå i skola i Halmstad, så då kan jag hänga där varje dag, haha, eller ja.. inte varje dag kanske men när plånboken tillåter! affären öppnar i Augusti, fyller ju år den 28.. då kanske man kan köpa sig en fin eller några fina saker i present till sig själv där. :o) nu är mitt humör på topp igen, imorgon ska jag och mamsen till Helsingborg och jag får shoppa lite, hittade nyss två saker från Gina som jag vill ha, en jeansskjorta och en jeansjacka. Bara jeansplagg. Men tråkigt nog finns säkert inte jackan kvar i min storlek. Tycker de kan göra mycket fler storlekar i XS och S eftersom att den storleken nästan alltid är slut när man kollar på internet och så.

Nu kommer det lite bilder från dagen, eller lite.. rätt mycket ;-)

Torekovs hamn
Torekovs hamn
Torekovs hamn
Bilderna ser ungefär likadana ut förutom att denna är mycket färgstarkare och har mer kontrast.. vilken är finast?



Blev en god middag, först kronärtskocka och lite bröd till förätt, sen citron och- laxpasta till huvudrätt, någon efterätt blev det inte.. var redan så proppmätt, haha.

Ingredienserna.. haha känner mig som ett riktigt matvrak när jag lägger ut massa bilder på mat! :o
Flädercider
Dagens rätt, haha ;o)



Inte för människor haha, Söta små godisar Jaffa har! :--D
Jaffa i väntan på sin godis..
Plågar Jaffa med att bara få titta lite innan hon får sköldpaddan, haha nää.. (:

Sen skulle fettohunden ha mer gottis, men hon var kräsen och ville inte tugga på benet.. orkar väl inte mjuka upp det. Lata Jaffa! haha.

Jaffelito låtsas gilla benet..

Ännu en varm dag, Jaffa får leka med vattenslangen i dag igen =)




Sen tog Jaffa lite egobilder på sig själv, hon ville visa sin nya frisyr efter allt lek med vattnet.

Jaffas tuffa fjunfrissa, hahaa.

Trött efter den varma dagen.. visst är hon en gullig vovve? :)

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, kommer nog fler imon isåfall!
PUSS O KRAM o godnatt :-]

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback