detta kallas: rastlös!

1. Vad heter du? Josefin

2. Vad kallas du? Josse, SnigL, pelle.. och ja mer..

3. Vad vill du bli kallad? Josse, har inget emot de namnen jag blir kallad x) 

4. Födelsedatum? 28 augusi 93 

5. Stjärntecken? jungfrun

6. Lunar? mermaid_   , jag vet mobbat namn haha!!

7. Msn? fråga mig istället ;)

8. Helgon? va? 

9. Vart bor du? i lilla skummeslövsstrand

10. Vad har du för mobil? nokia 6363

11. Har du en egen dator? nope, hade men den var ju störd. 

12. Vem är du med oftast? sophia 

13. Har du något husdjur? två sexiga katter och en sexig hund, haha ;)

14. Vad ska du göra i sommar? den är snart slut, har varit med kompisar, liseberg ska jag till, kryssning (maybe)...

15. Favoritfärg? beror på vad, kläder: vitt och svart.. grått och rosa på vissa saker :)

16. Turnummer? 7 kanske nä vette fan.. tror inte på sånt.

17. Vad älskar du mest? djur, kläder, min kamera, vännerna, familjen, sommar, mycket. 

18. Intressen? djur, mode, fotografering.... 

19. Favoritband? jag älskar ramones, men jag lyssnar mer på bullet for my valentine :p

20. Favoritlåt med ditt favoritband? bfmv - hand of blood

21. Namnsdag? vet inte

22. Vad skulle du vilja heta? jag är nöjd med mitt namn, när jag var liten ville jag heta louise haha.. :p 

23. Vad heter du på din msn just nu? JOSSE ♥ 

24. Hur många online? är inte inloggad

25. Vem är 15:nde online?  
26. Vem har du blockat? vet inte 

27. Hur många olika grupper har du? fem  

28. Har du några olästa mejl på hotmail? 28, men det brukar ligga på 300 haha 

29. Har du några nya kommentarer på bdb? fick nyss en :)

30. Isf hur många?  

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? lite rockig stil.. brunt eller blont hår 
32. Beskriv ditt hår? långt och fult 

33. Har du några piercingar/tatueringar? naj 

34. Vart skulle du bo om du fick välja? ett stort modernt hus, och bil in till stan på 10 minuter, nära hav och skog. 

35. Bor du i lägenhet eller villa? villa

36. Vilken färg är snyggast på kläder? vitt, svart, grått

37. Vad har du på dig? en stor t-shirt, pyjamasbyxor. har inte kommit här ifrån ännu :p 

38. Har du något i håret just nu? nej 

39. Vad har du gjort idag? ätit frukost, suttit här. 

41. Hur mår du just nu? bra, lite rastlös bara!

42. Hur brukar du annars må? bra

43. Är du sjuk? nej

44. Har du ont nånstans? nej

45. Har du gått till tandläkaren detta året? ja

46. Vad heter din pappa? per

47. Har du några syskon? jenny

48. Vilket är ditt favoritdjur? katt ♥

49. Äter du ofta godis? ja, för ofta.. ska skärpa mig!

50. Vilket är ditt favoritgodis? lakrits, salt. 

51. Vad är det bästa som finns? om jag ska välja en sak då.. jag älskar djur
52. Vilken är din favoritdryck? vet inte 
53. Vilket är ditt favorit tv-program? kollar faktiskt inte på tv så mycket.. 
54. Vilken är din favorit vecko dag? fredag 

55. Vem är din förebild? har nog ingen

56. Vad är bäst med dig? hmm.. 
 57. Har du några komplex? ja

58. Hatar du någon just nu? nej 

59. Saknar du någon just nu? mm

60. Har du kysst en apa? nope

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? har redan underbara djur :o)
62. Är du allergisk mot något? nej :D 
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? nej

64. Hur många bilder har du lagt ut? vet inte 

65. Vad har du valt för bild här ovan? ja, detta testet är från bdb, men nu satte jag in det här i stället x)

66. Vilket band är det dåligaste som finns? vet inte
70. Vad har du för sexuell läggning? i like boys haha..
71. Är du homofob? no 
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? m


73. Isåfall vilken/vilka? facebook.. m.m

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? lillemor HAHA

75. Vilket är det fulaste killnamnet? vet inte, knut kanske haha eller kan man inte heta Lillebror?

76. Har du varit hos frisören det här året? aah

77. Använder du nagellack? yes

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? eh man kan väl ha båda? persienn och gardiner ;)

79. Har du eget rum? ao

80. Har du en dubbelsäng? nej, skulle se dumt ut.

81. Har du en egen platt tv? tillfälligt nu har jag :D

82. När flyttade du senast? har bott här hela livet

83. Vilken stil har du? ehm.. lite olika

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? ingen

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? adriana lima

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? beckham kanske, inte för att jag gillar honom..

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? NEJ 

88. Har du hoppat studsmatta det här året? ja

89. Vilken är den godaste frukten? ananas ♥

90. Äter du grönsaker varje dag? nej

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? nej

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? underviktig, men inte mycket precis :s :p

93. Hur lång är du? 160

94. Är du nöjd med dig själv? nja
95. Vad är du bra på? lägga mode på minne :S haha

96. Har du en egen hemsida? en blogg!

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? eh nej.

98. Hur gammal önskar du att du var? vet inte riktigt.. 18 kanske

99. Vad är klockan just nu? 12.38

100. Är det jobbigt att svara på frågor? ja, det blev det..


har inga bra bilder på mig själv!! (gammal bild)

_____________________________________________________________________________________________

Okej, nu kommer en fråga, vill ni vara trevliga: svara, otrevliga: svara inte i såfall :(

Vilken hårfärg passar mig bäst?


BLOND

MÖRKBLOND (har jag nu)


BRUNT   (lite mörk bild, men hade ingen bättre..)

blir glad om ni svarar :--)
puss o kram.


Borgman:

Jag tycker nog mörkblond. ^^ <3

2009-07-26 @ 13:35:36
URL: http://borgman.blogg.se/
Anonym:

Du är fin I alla färger, okej kanske inte intens röd men ja dom normala, men jag tycker att du är snyggast med brunt :D

2009-07-26 @ 13:36:21
Anonym:

Och Den kommentaren ovan var dåskriven av Vera

2009-07-26 @ 13:37:53
Josefin (Sten):

tjena vera, läget kärring? HAHA.. okej men jag har ju så jäddrans ljusa ögonbryn o jag ser blek ut med det, men tack för svaret snygge :) <3

2009-07-26 @ 14:21:25
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
rita:

du är ärligt talat snygg i alla tre hårfärgerna. men blondt hår är riktigt snyggt, jag har ju det! haha. men mörkt brunt är också jättefint, men passar bättre på hösten och vintern typ. så tycker jag. hoppas jag hjälpt dig något. <3

2009-07-26 @ 14:46:33
Ronja:

du passar i alla men i mörkblont bäst tycker jag =)

2009-07-26 @ 16:41:21
Ronja:

Du passar i alla men jag tycker att du passar bäst i mörkblont men du väljer ju själv=)

2009-07-26 @ 16:59:57
JOSSEE:

okej, tackar för svaren. :) <3

2009-07-27 @ 12:29:59
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Epa! ;d hah:

tycker du ska ha din blond du har nu pelle:D

2009-07-27 @ 14:30:21
JOSSEE:

haha okej, men den är ful lite asså den är fulare än den mörkblonda på bilden tycker jag :/ sån jävla råttfärgad utväxt HAHAH

2009-07-27 @ 14:32:51
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Jessica:

du är alltid snygg, men jag håller på mörkblond tror jag:P

2009-07-28 @ 12:13:00
josefin:

tack you to :D

okej tack för svaret :)

2009-07-29 @ 14:30:02
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Emma:

uhm tycker nog mörkblond :) <3

2009-08-04 @ 00:10:27
Josefin :):

Okej, tackar för ditt svar :D <3

2009-08-04 @ 19:20:39
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback