det börjar bli för mycket...

var nyss inne på bilddagboken och kollade, och i fokus brukar det vara folk som lägger ut massa bilder på sig själv i underkläder.. asså va i helvete! bilddagboken är väl ingen porrsida heller. hur kan man vara så desperat efter uppmärksamhet? jag vet att man inte ska bry sig så mycket om fjortisar eller andra folk.. men eftersom allt som brukade vara normalt har blivit till fjortis. till exempel vissa kläder, fjällräven-jackan det var en helt vanlig jacka innan tills det blev en fjortisgrej. så om jag skulle gå ut i en sån jacka nu hade jag räknats som fjortis. att handla på ginatricot har också blivit till en fjortisgrej , man får ju knappt ta bilder på sig själv utan att vara fjortis. jag tycker man är fjortis om man: skryter om att man dricker eller röker, sminkar sig överdrivet, målar sig som katter, sätter toffsar på benen, puffar upp håret som in i helvete och använder skitmycket hårspray och såklart målar läpparna med idomin eller foundation och använder töntiga förkortningar/ändringar på ord som bby, tiep och sånt jävla skit. ursäkta men jag blir förbannad.. hur kan detta ha blivit så stort? till och med 95:or och 96:or börjar bli det. när jag gick i sexan, då lekte jag fortfarande.
 
Var är världen påväg?



Asså det ser fan inte normalt ut, idomin använder man på torra ställen
som en bebisröv till exempel.

håller ni med mig?
kram josse :-)
Anonym:

verkligen sant ;O & det är ju sjukt löjligt med 95:or & 96:or som tar efter det med ju :p

2009-07-27 @ 19:58:53
Josseee:

Ja, det är löjligt i vilken ålder som helst.

2009-07-27 @ 21:08:50
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
fanny:

cp,

2009-07-27 @ 22:42:30
URL: http://ffancyffanny
jessica:

håller med, särskilt om bäbisröv grejen xD kunde förresten inte åka till liseberg idag, fick feber:(

2009-07-28 @ 12:06:20
Anonym:

Ehh jag håller INTE med, mind your own fucking buissne$$ biatchh

2009-07-29 @ 00:50:07
fiia:

håller fan helt med, som dom jävla ungarna vi såg på liseberg igår i kön till hannghai. dom kan fan inte varit med än 12 13:O

2009-07-29 @ 14:06:49
Josefin:

haha.. ja helt cp!



okej, va synd.. men åk senare, för det var skiiiitmycket folk där! :p

2009-07-29 @ 14:14:04
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

japp håller med

2009-07-29 @ 15:58:11

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback