Äh, vafan har inget bättre för mig..

Namn: Josefin Elin Jacobsson
Födelsedag: 28 augusti 
Ögonfärg: blå/grön/jusbrun haha
Hårfärg: mörkblond eller nåt..
Längd: 160 tror jag, kort.. men detta är sant: 160 är normallängden för en kvinna, mohaha ;)
Högerhänt/vänsterhänt: right
Stjärntecken: jungfrun 
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: yes 

Favorit:
Sport: hatar sport 
Helgdag: lördag, eller ja fredag men den räknas ju som en vardag :O 
Årstid: SOMMAR 

Har du någonsin:
Varit kär: nej, jag tror faktiskt inte det.
Blivit dissad: ja 
föreställt dej ditt ragg naken: kanske de 
Skolkat: mm
Sovit utomhus: ja 
Sett en död människa: naj
Använt droger: no way  

Senaste du:
Skrattade: alltid, nä men ja ett litet tag sen 
Grät: vet not
Filmen du såg: Hostel 2
Drog ett skämt: jag kan inga skämt, men jag skämtar ju om annat?
Sjöng en sång: ehm vet inte


Har du under den senaste månaden:
Rökt: mm
Druckit alkohol: not much, men ao
Tagit droger: nope 
Kysst någon: min katt haha :) 
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: katten, hahaha x)
Sovit bredvid någon av samma kön: yes 
Badat utomhus: ja 
Bakat: nej 
Viljat dö: noppelidopp

Nu återkommer jag inte förrens ett tag, bye bye ♥ 
kanske i kväll :)

PS: Ni får fortsätta att kommentera!
BLIR GLAD DÅ :D


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback