lisa o josse helg ♥

denna helgen har varit riktigt trevlig, eftersom att lisa kom hit :) i fredags skippa jag skolan.. för att lisa skulle hit och i såfall om jag hade gått så skulle jag inte gått länge skulle ändå slutat tidigt. mamma körde mig till hbg c :) sen körde mamma oss till väla, shoppade lite grejer, en sjal från lindex, en väska från cubus, en skjorta från jc på rea.. och ett par öronhängen på ginatricot. vi käka på mc donald's och tog en happymeal. hahaha! längesen, men det är ju billigare och jag nöjer mig med en liten meny. sen åkte vi hem. sen gjorde vi massa töntiga filmer hah, och så sen somna vi väl ungefär halv fyra ooj! och vakna halv ett ungefär på lördagen.. inget jag gillar att göra men jag är verkligen ingen morgonmänniska. lite senare körde vi med moppen och köpte godis på maxi. jävlar! tror aldrig jag har frysit så mycket om fingrarna som jag gjorde då.. dom var verkligen helt frysta hah.. tappa känslen helt, ska se till och skaffa ett par bra vantar som tål vind. idag vakna vi lite tidigare ;)sen åkte lisa hem halv ett.. efter det satt jag på datorn.. sen typ klockan halv två, städa jag rummet, en riktig storstädning blev klar fem. shit! men har vädrat och tvättat alla täcken o kuddar, dammsugat överallt och vädrat rummet. så nu känns det riktigt fräscht där inne :)

här kommer lite bilder från vår helg :)

rea: väska 49:- cubus, skjorta 149:- jc, sjal 70:- lindex,
öronhängen 49:- ginatricot (ej rea)

Lisa:

Jaa dt va riktigt trevligt :) funfunfun

2009-01-12 @ 15:38:42
URL: http://justlikelisa.blogg.se/
Josse :):

jaa :) alltid trevligt med dig <3

2009-01-12 @ 19:17:22
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback