sportlov finally. . :D

idag kom jag hem från mamma. . sovit där i två nätter (: mycket mys i lördags var sophia här och vi hade trevligt..  bara massor med guitar hero typ haha. i morgon kommer hon igen och sover här ♥ MYS hm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva inte hänt så mycket idag. vaknade halv tio.. hos mamma gav hunden mat, käka frukost. sen vid tolv somna jag igen och vakna kvart i tre. .. men det är bra för min förkylning den gillar att sova, nu har allt halsont försvunnit bara en jobbig rinnande näsa kvar nu. men det försvinner snart känner jag på mig.

 nu kommer det lite bilder, enjoy :)


haha.. okej har mormors gamla mössa på mig, ser ut lite som en björn och
posar fult och sophia bara ler och ser gullig ut :)

tuffa brudar detta ;)

här har vi älskade skummeslövs villaområde. :)

och mina fina djur

klicka för att förstora







hugs. ♥

/ J


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback