otur blev till tur!



tadaaa! två egobilder på mig :) haha.. där har jag mina nya jeans på mig (: var ett litet tag sen jag skrev men vårt internet bara la av. hoppas det åtgärdas så snabbt som möjligt. men fick låna mammas laptop i två dagar (y) men nu ska jag berätta vilken otur som blev till tur .. jo om ni läste mitt förra inlägg "natt" skrev jag ju att min kamera hade pajat för andra gången, och jag trodde ju den var sönder för att objektivet trycktes snett innåt. men tydligen inte, jag och sophia försökte att vända den rätt igen samma kväll men det gick inte. men sen några dagar efter.. går jag tillbaka och kollar på kameran och försöker vändaden rätt (inte för att jag trodde att den skulle funka igen)

men så börjar objektivet åka in och ut och det kommeren lapp (objektivfel) så fortsatte den krångla. men så tog jag ut batteriet och satte i det igen och starta den, objektivet åkte lite långsamt ut och så men sen bara testa jag fota så funka den! blev så jääävla glad att jag inte visste vad jag skulle göra haha, snacka om att en sån jävla otur blev en sån himla tur. nu ska det inte ske fler såna här dumma dumma olyckor.... det gillar vi INTE, men vafan den funkar ju lika bra nu som innan olyckan :D skönt att ha tillbaka älsklingen, ett liv utan kamera finns ju inte.

A BIG HUG ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback