natt ..

haft ett trevligt lov (: men det förstördes självklart av en dum dum dum olycka.. :'( det är sjukt andra gången på så kort tid, kameran paja igen. jag är inte gjord för att ha kamera känns det som det var så här att jag ställde kameran på självutlösare, sen när jag skulle trycka på knappen och vänder mig om så trillar kameran med objektivet ner typ 10 cm och det trycks snett innåt. jag fattar inte att det alltid ska drabba mig :( visst förra gången satte sig någon på den.. men nu har ingen gjort något den trilla ner. vi ska inte behöva betala en olycka hoppas jag, och att det går på garanti också!

värsta dagen på länge kan man ju säga. fan vad ledsen jag är, älskade kamera :'( och självklart skulle den kvällen inte bli bättre heller.. när vi starta guitar hero kommer det upp nån lapp på engelska som det stog nånting med att spara i en ny mapp, och där missuppfattar jag och sophia allt och skriver över allt vi hade gjort på easy och medium.. sen var det borta men men det var ju ingetting gemfört med kameran, har ändå gjort alla låtar snart :) just det var i halmstd idag och hittade ett par stentvättade jeans finally! eller snowwashed, typ samma sak men inga ifrån ginatricot utan VILA dom fanns ju inte på gina :S en bra sak  i allafall. blir ett inlägg utan bild idag är hemma hos mamma på hennes laptop och här finns inga bilder typ. men nu ska jag sova, och just det syrran blir TJUGO  i morgon eller rättare sagt idag klockan är 00:45 nu! fast ingen kamera.. att fota med lyckat... (n)

nattinatti
J'J


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback