HAPPY VALENTINE ♥

då var alla hjärtans dag här. . så glad alla hjärtans dag på er :) idag vakna jag klockan halv åtta av min dumma förkylning nånting jag verkligen hatar är att man inte känner hur maten smakar då är det ju inte gott att äta haha. var ute med jaffa nyss i en timme .. väldigt fint väder här i lilla skummeslöv
lite senare kommer sophia, blir tyvärr inget ekebo (n) dumma sjukdom men nu är det så. vi kommer få det mysigt här hemma också med godis, guitar hero, fotografering, tända ljus och massa sånt. saknar kameran här hemma jenny tog med den igår till sin kompis och nu ligger den kvar där, dumt hon får åka och hämta den annars gör jag det!
 
 
gullig alla hjärtans dag,  och från pappa ♥
present från mamma


// josefin jacobson ♥ ♥
http://www.rulesbyjosse.blogg.se/
www.stardoll.com/member/killah.it


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback