♥ grattis syster ♥

syrran hela tjugo år idag :) just nu sitter jag och tittar på melodifestivalen med mamma och skriver haha.. ingen musik för mig men men har faktiskt inget bättre för mig. men snygg-erik är ju med ikväll :) han är snyggast av emd, lyssnar inte på dom men erik är så snyyyyyygg haha. söndag i morgon sen måndag dags med skola igen :( matteprov på tisdag också... (n) och det dumma fysikarbetet om röntgen är inte klart. måste nog göra klart det i morgon då, vet bara inte vad jag ska skriva mer på faktadelen! hmm.. hemskt ointressant också ska bli jävligt skönt att slippa fysiken sen. senare ikväll klockan 21.35 ska jag kolla på "hot chick" har sett lite av den innan tror jag men kommer inte ihåg nåt typ. nu vill jag ha sommarlov, sol och bad. ingen snö, och slippa frysa.. men ja man får väl vänta det är ju en bit kvar dit .. tyvärr

kolla tvprogrammen här > www.tv.nu

ha det bra.
kramar
josefin

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback