TJUGOFJÄRDE DECEMBER.

GOD JUL ERA FETA JÄVLAR!
för det är ni väl nu? så här.. dessa juletider. Jag har sagt till er att man ska äta mycket. Hahaha! nej nu var jag otrevlig. Man ska ju vara gullig på julen. God jul alla fina BARN. :-)

Jag har haft en trevlig julafton! morfar kom hit och var med ett tag sen åkte han vidare för att hälsa på hans andra barnbarn. Hoho!

Jag är nöjd. Jag har en snel morfar som har gjort mig 2000 kronor rikare. Sen 300kr från mamma & 300kr från pappis. Plus 100-lappen som Jenny hade lånat för ett tag sen. Så 2700kr rikare är jag nu. TREVLIGT MÅ JAG SÄGA! Sen lite andra småsaker. :D

Men det var inte pengarna som gjorde kvällen, utan min fina familj inkl. djuren såklart. ♥

BYTHEWAY. Ni såg väl Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons Jul. HA-HA! det är fint när hans glasögon immar igen. Jag såg även Anna Ankas jul för att Jenny spelade in det. På tal om Anna Anka: hon är knep, Fast jag tror nog hon gör till sig lite när kameran kommer fram. ;)

KOMMER BOMBA NER BLOGGEN MED BILDER SEN. >:D



PEACE
&
Merry X-MAS.
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback