THAT.

Jahapp, rätt trevlig dag i skolan idag må jag säga. Eller kanske inte trevlig o trevlig, den blev trevlig men bättre än igår. Fick i allafall inte nån jävvla boll i huvudet idag. Det gör faktiskt ont där jag blev träffad, DIN JÄVEL!

Ska snart hem till mamsen och äta. Asså ni förstår att jag skojade på förra min "outftitbild" hahaha! det är ingen som kommenterar nu för tiden, lite tråkigt men jaja. Nu ska jag dra.

PEACE
JJ


åååh, saknar min kamera! börjar få panik nu.. den MÅÅSTE vara tillbaka tills den 24:e!!!!!!! helst tidigare. Jag DÖR annars. Tänk vad hemskt första julen med den kameran så har jag inte den. NAJ! det händer bara inte. D: det får inte hända.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback