PISS OFF!

USCH säger jag bara. Hatar verkligen att ha prov på en måndag, sådär direkt efter helgen! det suger. Väldigt ofta jag kommer använda ekvationer i mitt liv? nej trodde väl inte det. Om det är någonting som kan göra mig jävligt tjurig så är det läxor, visst ingen gillar väl läxor? men vissa bara pluggar. Jag bara går ifrån eller kan inte koncentrera mig för att det är så jäkla ointressant och tråkigt. Ledsen blir man. Vill bara ha lov! men självklart ska det vara massor med prov innan man får lov. Fan vad jag klagar. I know. Ska sluta nu :-)

När det är lov ska jag och mamma ner till Väla och julshoppa plus något nytt plagg, om man hittar något. :D
Sen hoppas man ju på ett trevligt nyårsfirande!!

Ska snart hem till mamma och äta sen kommer jag hem på onsdag igen. SEN BARA EN DAG KVAR SÅ ÄR DE LOV!


Crazy bild. I know you like it XD


Ha en mysig kväll.
P.E.A.C.E
JJ

Sigrid:

Håller verkligen med om prov och läxor!

2009-12-13 @ 19:41:34
JJ:

SV: JA. Men du lyckas ju med dina prov i allafall :D

2009-12-13 @ 22:18:49
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback