JULEN 24/12/2009

Nu bjuder jag på väldigt "olika" bilder (asså redigerat, inställningar på kameran m.m hahaha) från min jul. :-)

ENJOY.


Innan julmaten värmde jag & Jenny upp med lite GH. Haha!

HOHO! FRÄSIG bild HUH?!

Testade en inställning på kameran, så det är därför bilden är lite brusig. HOHO!
Julmaten.

AMG! BBQ!

Jag åt honom.

Jenny & nybadade Nasse.


Jaffa fick också paket.

Nasse = stöddig. :)

HA-HA! mamma gillade inte mina fräsiga poser. Därför fick jag vara gullig på nästa bild.. :)

Me and my love ♥

När jag väl skulle vara lite gullig så förstörde Jenny allt. Hahaha! XD

Jenny med sin glögg. :D


Det var nog allt. Hoppas er jul var riktigt NAJS.
 
FRED & GOD JUL (julen är inte riktigt över än)
JJ


rita:

haahaha! vad bra, "jag åt honom"

hahah

2009-12-25 @ 12:11:59
JJ:

SV: hahaha! ja, det är levande varelse det med. XD

2009-12-25 @ 17:53:14
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback