ICE.

Det är fan aaaaaas-kallt ute. Tycker det ska vara KRAMsnö om det ska vara kallt, annars kan det lika gärna vara 20+ och sol. När det är vinter ska det vara snö!! jaja, vårt egna fel att klimatet inte är som det ska. D: men man tycker ju att det borde vara lite snö när det är minst -3 ute.

Nu när jag titta så var det bara -0.8, men i morse var det iallafall -3 i Halmstad och där stog jag i skinnjacka. Haha! asså jag MÅSTE ha en vinterjacka NU! men jag vet att jag aldrig kommer skaffa någon för jag har sagt så nu i några månader. Kommer säkert gå runt med den fula äckel-jackan resten av vintern. Asså inte skinnjackan, utan en annan "vinterjacka" om man nu kan kalla den det. Den är ju precis inte varm. Vill ha en dunjacka som är mysig och varm inte en tunn låtsasvinterjacka. Haha!

Har en äcklig engelskasak att träna på.. självklart har tanten tryckt in massor med saker nu i slutet. Säkert bara för att hon ska sluta efter jul (GLAAAD JOSEFIN) så onödigt. Fattar ju ens inte vad som står på pappret (tro mig, det är inte bara jag) asså jag har inte lärt mig ett skit i engelskan. Gör ju aldrig något man lär sig där. Jaja.. glöm henne nu. I dag är jag hemma i Skummeslöv igen, där väntade skolkatalogen. Den var ju inte liiite fet. Det var la trevligt.

JUST NU: fryser jag... mina händer vill inte bli varma, plus måste hitta något att ha till kvällsmat. D: sen den där engelskan, fifan. Jag vill ha jullov och inga läxor & prov efter mig. Men sånt där kan ju inte skötas av sig själv, det är synd. Jaja får göra mitt bästa på CALC-provet.. men sällan stellan jag kommer minnas. Lesen Josefin.

Satan sicken lång text det blev. Jajja, orkade ni läsa så var det väl trevligt. :-)


Hittade en äckligt fräsig bild! hahahhahaha!

PEACE ♥
JJ
Ronja:

jag håller med dig jag vill ha kramsnö. och just det här var det 10 minus. det var kallt att cykla till bussen i haha

2009-12-03 @ 17:52:30
JJ:

SV: TIO MINUS? whaat thaa heeck! också ingen snö? det är förjävligt hahaha! D:

2009-12-03 @ 18:14:00
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

jaa det e detD=

2009-12-03 @ 19:22:59

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback