FREEDOM.

Tänk om man hade varit fri, fri som en fågel.
Bara lämna allt, allt i livet som borde kastas bort.
Försvinna från det onda som finns i livet.
Flyga långt bort, precis som en fågel.

Hahahahahahaha, asså det är töntigt att skriva dikter. Men vafan känner sig som en jävla mes ju. Men eftersom en "läsare" ville att jag skulle lägga ut en dikt på bloggen så gör jag det. För att det ska bli roligare för er! ;-)

Det där med fågeln var bara för att det skulle bli mer poetiskt. Det låter ju så jävla dumt...



Här har vi en fågel. Han är en fri fågel.


tror jag...


PEACEEE
JJ

Anonym:

HAHAHA bilden! xD

2009-12-09 @ 21:09:19
Jessica:

haha garvar ihjäl mig XD

2009-12-09 @ 21:55:57
JJ:

HAHAHAA jag vet! var tvungen att ta den bara för att det blev för allvarligt annars! hahaaa XD

2009-12-10 @ 10:06:17
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback