Fact about Josse.

Var kommer du ifrån? Skummeslövsstrand.. eller är född i Ä-holm.

Vad heter du? Josefin 

Hur gammal är du? 16 (kan jag ju säga, fyller det om 12 dagar) 

När fyller du år? det sa jag nyss haha .. xD

Tycker du om någon just nu? gör jag alltid men nu är det väl på "andra sättet" så nej.

Jag samlar på? Sofis mode, haha :p

Gröna eller röda äpplen? hmm.. vet inte

Ringer du när du är arg/ledsen? nej

Vilken tid gick du upp idag? halv elva troor jag

Har du sovit i din egna säng inatt? yes

Har du sovit ensam inatt? nope

Har du strumpor på dig nu? nej

Hur svarar du i telefon? hej det är josefin! :p

Vad ska du göra ikväll? i don´t know

Vad ska du göra imorgon? vet inte

Var vill du bo när du blir stor? i en modern villa nära havet, naturen och inte för långt från stan haha..

Vad vill du bli när du blir stor? något inom media, mode eller djur.

Är det okej att gråta? ja

När grät du senast? vet inte

Vilken årstid tycker du bäst om? summer ♥

Laddar du ner musik och filmer från internet? ja.. i bland

Skulle du göra om du vann en miljon? shoppa, och massa annat (viktigare saker med) men en miljon räcker inte till så mycket som man tror..

Bär du glasögon eller linser? nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, är kläderna snygga så kvittar det.

Har du tatuering? nej

Vill du gifta dig? vet inte, inte så viktigt för mig precis

Vill du ha barn? nja.. får väl se om jag gillar barn sen haha

Solar du ofta? nej

Är du bra på att laga mat? så jag klarar mig i allafall ;-)

Gillar du att dansa? ja asså min egna dans inget annat haha x)

Hur vig är du? vad räknas till vig? och nej.. tror inte jag är så vig ;-]

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys of course!

Tror du på ett liv efter döden? nej

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls

Vilken ögonfärg har du? grön/blå/ljusbrun (längst in) haha många färger..

Vilka hårfärger har du haft? blond & brun

Är du beroende av något? min katt hahaha!

Röker du? nej

Senaste låten du hörde? Bullet for my valentine - Forever and always 

Bukar du bädda sängen? jao i bland

Har du kysst någon under den senaste veckan? nej

Vad var det senaste du sa? "vad ska vi ha till?"

Vem kramade du senast? Jaffa haha :-)

Saknar du någon nu? ja

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback