SUNSUNSUN.

Yes. Sol ute och 26-27 grader i skuggan, sköönt! ska gå ut med Jaffis lite senare tror det blir lite för varmt för henne att gå nu.. men vi kanske går till hundbadet så hon får svalka sig eller så får hon stanna hemma och leka med vattenslangen, haha. Sovit på studsmattan i natt med Jaffa & CO, skönt! men sov för länge.. vaknde några gånger innan men då somna jag bara om. Så det blev att jag gick upp klockan ett i stället >:-|

D
et får vara slut på att sova så jävla länge nu.. dem sista veckorna nu innan skolan måste jag skärpa mig, dessutom är det ju skönt att komma upp i tid så att hela dagen inte går bort. Får gå ut i solen nu och sola eller vill någon hänga med mig till stranden? haha :o) 

see U later



Här får ni en bild på mig ;)

.. och en vacker Jaffa ♥


rita:

jag hade gärna följt med till stranden :(

i like your "indiana-shirt" very much!

2009-08-08 @ 10:30:22
Josefin:

ja. det hade varit trevligt :(

thank U :D

2009-08-08 @ 11:50:25
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback