shopaholicväska!

tror jag köper nitsandalerna från MODEKUNGEN.SE, man får ett erbjudande "SHOPAHOLIC ON THE LOOSE" -väska, man kan köpa en sån väska för 29 kronor när man handlar så jag tar nog den med x) skorna kostade 549kr och med frakt o väska blir det 647 spänn. Ganska mycket blir det ju, blir ju nästan en hundralapp extra men det är ju så när man handlar på internet. :-|

I morgon ska jag och Sophia (hennes mamma & hennes kompis) till Hallands Väderö. Väntar på att ungjävlen ska komma hit, har ju tråkigt som jag sa i förra inlägget har ju mamma och pappa kräftskiva så är lite ensam. Inte för att jag inte gillar att vara själv.. det är skönt i bland men nu är jag ganska rastlös. Har spelat på http://King.com gått ut med Jaffa, suttit här, kollat liite på tv. Sophia är ju på nån fest hos sin pappa... och har ätit tårta i över en timme nu haha.


 

fan vad långt mitt hår ser ut här, gillar inte mitt hår men här tycker jag det är ganska fint :-)

PUSS&KRAM ♥
josefin jacobsson

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback