RASTLÖS.

vad tråkigt jag har!! haha men nu kom jag faktiskt på en sak, precis när jag skriver "vad tråkigt jag har!!" mitt rum behövs ju faktiskt städas och jag kan gå ut med jaffa, spela sims, kolla på tv (om det finns något bra) men grejen är den att jag inte riktigt har lust at gå ut med jaffa idag.. som jag brukar men jag kommer nog göra det ändå för jaffas skull och det kanske blir mysigt ändå. men jag har inte lust att vara ensam i dag, vill hitta på något med någon. mamma börjar jobba i morgon så henne kunde jag inte åka till och kolla på Beck och sånt och pappa började ju jobba i går. tråkigt! men då har jag något att göra klockan halv tio i allafall, kolla på Beck. ;)

Okej jag ska städa upp rummet snabbt och göra det mysigt i huset och sen spela sims 3. blev av med rastlösheten nu x)
sen blir det en promenad med jaffa också!

längesen nikon & jag var tillsammas nu hahaha ;-) har ju inga nya bilder så lägger ut lite andra: "hade inget att göra"-bilder. inga direkt bra bilder men som sagt bilderna kan vara under rubriken: "hade inget att göra" haha x-) dom passar ju faktiskt till inläggets namn rastlös.

besos ♥
// J´J



fakelips


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback