rainy day

ja så kan man ju beskriva dagen. men jag och fanny har varit ute med jaffa en lång runda fast det öste ner, blev lite äckligt att gå runt i blöta mjukisbyxor och blöta converse men vafan det är ju bara vatten. ;) sen hoppade jaffa in i duschen. blev ett hårt träningspass för jaffa i går kväll, fanny cyklade och jag sparkade runt på en sparkcykel och jaffa fick springa. men efter det fick hon bada i en å eller vad man ska säga, kanske ingen sjö precis men något vattenställe i allafall haha.
 
på onsdag ska jag och mamma kanske åka till något som heter stenungsund, eeh ja.. fråga mig inte vad det är för något ställe. men mamma hade hittat ett hotell nära havet där, låter nice tycker jag men så jävla synd att min nikon inte kan hänga med. han ligger ju på sjukhuset :'''( så det blir tyvärr inga bilder från den lilla semestern där då. tråkigt, men men nu är det så. i natt åker jenny till mallorca i två veckor, skönt! haha :-D


OND!
ge oss solen tillbaka!!

hugs <3
Josse
Isabelle:

Stenungssund! Där var jag när jag var på semester i Bohuslän typ.. för någon vecka sen. Minns dock inte hur det ser ut där.. Haha! Jag börjar bli gammal & Senil! xD Men iallafall, du får ha det så trevligt där! ;)

2009-08-04 @ 14:30:18
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback