ointressanta inlägg..

Ja! jag har inte så roliga inlägg nu för tiden känns det som.. gör inget speciellt om dagarna, är hemma.. sitter här, och sophia har sovit här i natt. vi cyklade i ösregnet och jaffa fick springa (lös) som en galning. som jag har nämt innan så är ju jaffa lite "mullig" och behöver gå ner några kilon eller nu tycker jag att jaffa ser normalviktig ut, haha. bättre att vara lite för tjock än alldeles för smal, gulligt ju :-) jag gillar regn! det kom jag på igår.. för det var så jävla skönt när det bara öste ner på en, fast ja.. kunde ju haft ett par andra byxor än jeans som klibbar och så. det kan få regna på kvällen/natten men på dagen ska det vara sol och varmt tycker jag.

vad ska jag lägga ut för bilder? har ju inga nya.. börjar bli så trött på det nu. fan vad länge min kamera ska vara borta dååå >:|


vi den här tiden nästa vecka är jag i skolan. :O
hoppas jag har det bra!

puss O kram
Josse ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback