monday.

Förlåt, blev inte ett inlägg förrens nu men jag ska snart hem till Sophia och sova där min sista kväll nu ju. Jäklar! det är riktigt närma nu.. skola på onsdag ju, fick reda på att 2:orna och 3:orna inte börjar förrens på måndag. Hmm.. undra vad vi ska göra från ons-fre fast vi kanske inte är där på fredag.. eller jag vet inte. Har ju alltid en lektionsfri dag i stället för massa håltimmar. :-D Men hela veckan har ju inte gått så vi borde vara där tills på Fredag men ja, som sagt jag vet ingetting typ haha förutom att det är nog en bit att gå för mamma tror att bussarna stannar på Norra station och skolan ligger en bit i från. Jag var i Halmstad i dag med mamma jag bestämde mig för att lämna tillbaka tröjan.. den kostade 299 kr och jag tyckte det var lite mycket för en vanlig fet tröja med ett tryck på som jag nog tröttnar på. Ska i stället köpa den västen på H&M för lika mycket pengar, så om man tänker var ju den tröjan ganska dyr för jag får ju västen för samma pris. Jag hittade inget annat i Halmstad men jag ska ju köpa den västen från internet och kanske vantarna (från förra inlägget).

Inte många dagar tills min födelsedag heller, 11 dagar kvar. Jag som vill ha min fina älskade kamera tillbaks då.. men jag tror nog inte den kommer vara klar då. Fan! allt bara pajar, min moppe är också sönder nu och bara krånglar hela tiden. Varje gång pappa har varit och hämtat den har den hackat fram i 25-30 km och stannat tillslut. Hoppas den går att fixa så att moppen inte är "död" för den är ju nylackad. Skulle vara så jävla slöseri med pengarna då.. plus att kameran ska betalas också.

The money is the problem!

Nu kom hon,
puss O kram
Josse ♥
Anonym:

synd, både kameran och moppen =(

2009-08-18 @ 15:53:40
Josse:

Jaaa :< men moppen kommer bli mycket bättre & kanske lite snabbare, typ som ny. hoppas den går över 60 iaf fast det blir dyrt men vi slapp ju betala kameran :-D det var bäst asså!

2009-08-31 @ 22:39:57
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Josse:

Jaaa :< men moppen kommer bli mycket bättre & kanske lite snabbare, typ som ny. hoppas den går över 60 iaf fast det blir dyrt men vi slapp ju betala kameran :-D det var bäst asså!

2009-08-31 @ 22:40:35
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ferhat:

2009-08-31 @ 23:39:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Ferhat:

Fin blogg :)



Zlatan spelar sin första liga match ikväll. Tror du att han kommer göra sitt första mål idag? Svara gärna det på min blogg. Tack! :)

2009-08-31 @ 23:39:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback